Pages

Wednesday, February 9, 2011

Cerita pasal handbag pula...

Salah satu benda kesukaan aku ialah handbag. Aku rasa kebanyakkan perempuan memang suka handbag kan. Kalau tak suka tu mungkin kurang normal sebab handbag ni adalah salah satu keperluan bagi perempuan bila keluar rumah. Kalau tak ada handbag, macam mana nak bawak segala mak nenek barang. Wallet & handphone dah tentu wajib. Lain-lain seperti kunci, barang makeup, tisu etc.

Kalau ikut hati, asal nampak handbag cantik je mesti nak beli. Yang membataskan diri cuma budget & ruang simpanan. Ok, budget yang utama. Kat mana nak simpan tu soal kedua. Walaupun kita perempuan ni suka handbag, tapi taste lain-lain.

Contohnya, aku tak berkenan dengan handbag ni dan yang seumpama dengannya...


Aku tau ramai yang berkenan dengan this handbag. Memang nampak elegant gaya model tu carry the handbag. Aku tak berkenan sebab aku memang tak suka handbag jenis flap. Susah nak seluk cari barang. Aku lebih suka beg yang pakai zip aje.

Well, well, well... walau pun tak berkenan tapi kalau dapat sebagai hadiah, tetap hati melonjak keriangan berbunga-bunga. Chanel ok, siapa tak nak.

No comments: